Μαθησιακές Δυσκολίες

Είναι αναγκαίο κακό το διάβασμα στο σπίτι για τους μαθητές;

Μετά από δεκαετίες μελετών, οι ερευνητές εξακολουθούν να προβληματίζονται για την αλήθεια σχετικά με τα υπέρ και τα κατά του διαβάσματος στο σπίτι. Στο ένα σημείο που μπορούν να συμφωνήσουν είναι ό

H Aποδοχή Στερεοτύπων Μπορεί να Περιορίσει τη Δημιουργικότητα των Μαθητών

Για εμάς τους εκπαιδευτικούς τα στερεότυπα και η προκατάληψη ανήκουν ίσως στις πλέον «τετριμμένες» και κοινότοπες κοινωνικές έννοιες. Δεν είναι εξάλλου λίγες οι φορές οπότε εκστομίζουμε πολλαπλούς
γονείς εμπλέκονται στη μάθηση του παιδιού τους

Η Σημασία της Γονεϊκής Εμπλοκής στη Μάθηση των Παιδιών

Μολονότι η κοινή πεποίθηση θέλει τους εκπαιδευτικούς ως τους κατεξοχήν υπεύθυνους για τη μάθηση των παιδιών, πλήθος ερευνών καταδεικνύει σήμερα ότι η εμπλοκή των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών του

Παιδί και μαθησιακές δυσκολίες

Σε μια παραλία περπατούσε ένας πατέρας με την οκτάχρονη κόρη του. Το κοριτσάκι ήταν ανήσυχο καθότι έψαχνε απεγνωσμένα να βρει κοχύλια, γυαλιστερές πετρούλες και αστερίες. Κάποια στιγμή, ο πατέρας ρ

Πώς να τονώνετε τα κίνητρα των μαθητών και πώς να τους βοηθήσετε να υιοθετούν αποτελεσματικότερες δεξιότητες οργάνωσης της μάθησης

Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι σημαντικοί άλλοι είναι σημαντικό να διαθέτουν ρεαλιστικές προσδοκίες για τη σχολική επίτευξη των μαθητών και να ενισχύουν τις προσπάθειές τους για, όσο το δυνατ

Δημιουργικότητα στη Σχολική τάξη. Τελικά Μπορούμε να τη Διδάξουμε

Στη σύγχρονη κοινωνία, η δημιουργικότητα δεν θεωρείται απλά ικανότητα, αλλά κοινωνική αξία, αφού αποτελεί προϋπόθεση για τόσο για την κοινωνική, επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο, όσο και για την οι
μαθήτρια αναζητά κίνητρα για μάθηση

Κίνητρα και Μάθηση: Ενεργοποιώντας τον Αδιάφορο Μαθητή

Λέγεται πολύ συχνά ότι το πιο δύσκολο κομμάτι στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι η προσέλκυση του μαθησιακού ενδιαφέροντος των παιδιών. Πράγματι, πολλές φορές, το βασικότερο εμπόδιο στην επίτε

Η ικανότητα αυτορρύθμισης και ο ρόλος των δασκάλων στην ακαδημαϊκή πορεία των παιδιών

Η αυτορρύθμιση όμως, είναι μια ευρεία έννοια, η οποία περιλαμβάνει γνωστικές και συμπεριφορικές διεργασίες που επιτρέπουν στο άτομο να διατηρεί θετικά επίπεδα κινήτρου, συναισθηματικής και κοινωνικής

Η σημαντικότητα του έγκαιρου προγράμματος παρέμβασης στα παιδιά με δυσαναγνωσία

Η δυσαναγνωσία είναι μια μορφή μαθησιακών δυσκολιών. Στην περίπτωση δυσαναγνωσίας, το παιδί δυσκολεύεται να διαβάσει σωστά ένα κείμενο, καθώς αντικαθιστά ή παραλείπει λέξεις ή φθόγγους. Σύνηθες σύμ

Διδάσκοντας την επιστήμη της… αποτυχίας

Η ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε κατά πρόσωπο την αποτυχία και να συνεχίζουμε την προσπάθεια είναι ίσως μια από τις πιο σημαντικές κατακτήσεις για την επίτευξη της μάθησης και εν τέλει της επιτυχίας

Βρείτε μας στα...