Μαθησιακές Δυσκολίες

μαθητές παρακολουθούν μάθημα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης

“Ναι…Ίσως…Όχι!”

Βασικός σκοπός της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης είναι η κατάκτηση των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων από τα παιδιά και τους εφήβους, ώστε να μάθουν τρόπους επικοινωνίας αλλά και λήψης υπεύθυνων κα
άδεια θρανία σε σχολείο λόγω πανδημίας

Ερευνητικό πρόγραμμα παρέμβασης στη συμπεριφορά των παιδιών για πρώτη φορά σε ελληνικά σχολεία

Πώς μοντέλο που εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ πριν από είκοσι χρόνια, θα μπορεί να βελτιώνει τη συμπεριφορά των μαθητών. Σημάδια βελτίωσης στη συμπεριφορά τους παρουσίασαν μέσα σε τρεις εβδομάδες παιδιά της
παιδιά αντιλαμβάνονται ότι η γνώση είναι μια διαδικασία ανακάλυψης

Η γνώση είναι μια διαδικασία ανακάλυψης: πώς ο κονστρουκτιβισμός αλλάζει την εκπαίδευση

Ο κονστρουκτιβισμός δεν είναι απλά μία μέθοδος μάθησης, αλλά είναι μια θεωρία εκπαιδευτικού περιεχομένου η οποία παροτρύνει τους μαθητές να αναλαμβάνουν την ευθύνη για την προσωπική τους μάθηση. Ο
μαθητής μαθαίνει τη σημασία της αυτορρύθμισης και προτάσεις για την απόκτηση αυτορρυθμιστικών δεξιοτήτων

Η σημασία της αυτορρύθμισης και προτάσεις για την απόκτηση αυτορρυθμιστικών δεξιοτήτων

Όταν λέμε ότι ένας μαθητής έχει αποκτήσει την δεξιότητα της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης, εννοούμε πως μπορεί και συμμετέχει ενεργά μεταγνωστικά, βουλητικά και συμπεριφορικά στην διαδικασία της εκπαίδευσ
δύο γυναίκες μελετούν στατιστική που είναι χρήσιμες στην ψυχολογία

Γιατί η στατιστική είναι χρήσιμη στην ψυχολογία

Η στατιστική συνήθως εφιστά την προσοχή εκείνων που ξεκινούν μια καριέρα πάνω στη ψυχολογία. Πιστεύουν ότι πως οι αριθμοί είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν, αλλά αυτό το ανησυχητικό θέμα επανεμφανίζε
παιδιά με αναπηρία ακολουθούν την εκπαίδευση της χώρας

Αναπηρία και Εκπαίδευση

Η ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην κοινωνία προϋποθέτει την εκπαίδευσή τους. Το άτομο αναπηρία για να αναγνωρίσει ότι διαθέτει ίση αξία με τους άλλους, απαιτείται να δεχτεί την κατάλληλη εκπαίδευση.
παιδί με χαμηλή ψυχολογία έχει χαμηλή επίδοση στα μαθηματικά

Θέμα ψυχολογίας οι επιδόσεις στα μαθηματικά

Η επίδοση στα μαθηματικά συναρτάται εν μέρει από την ψυχολογία του μαθητή, σύμφωνα με νέα έρευνα επιστημόνων. Το να «θυμίζει» κανείς στους μαθητές τα μαθηματικά προβλήματα τα οποία έχουν ήδη καταφέ
παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο

Τι έχουν ανάγκη τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες;

Ενισχύοντας το παιδί συναισθηματικά, ενισχύεται και η μαθησιακή του επίδοση και η διάθεση του, διακόπτοντας το φαύλο κύκλο μεταξύ σχολικής αποτυχίας και κακής ψυχολογίας. Συχνά τα παιδιά που έχουν
παιδί διαβάζει βιβλίο για τα προγράμματα και τεχνικές παρέμβασης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Προγράμματα και τεχνικές παρέμβασης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Τα προγράμματα παρέμβασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε επίπεδο τάξης, εξατομικευμένα στους μαθητές με δυσκολίες, είτε σε ειδικά τμήματα και εργαστήρια. Η καταλληλόλητα της κάθε παρέμβασης εξαρτά

Μία σύντομη εισαγωγή αφιερωμένη στις μαθησιακές δυσκολίες

Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα εκ γενετής πρόβλημα του παιδιού, το οποίο το φέρει καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του και συνεπώς μπορεί να διαπιστωθεί από πολύ νωρίς, ακόμη κι από την βρεφική ηλικία

Βρείτε μας στα...