Ύπνος

γυναίκα σκέφτεται την επιστήμη του μεσημεριανού ύπνου

Η επιστήμη του μεσημεριανού ύπνου

Ο μεσημεριανός ύπνος μπορεί να είναι τελικά μια βιολογική ανάγκη ρυθμισμένη εν μέρει από τα γονίδιά μας και όχι μόνο συμπεριφορική και περιβαλλοντική επιλογή, σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Το πόσο συχ
γυναίκα με υπνική άπνοια έχει βλάβες στον εγκέφαλο ίδιες με το Αλτσχάιμερ

Η υπνική άπνοια προκαλεί βλάβες στον εγκέφαλο ίδιες με το Αλτσχάιμερ

Μια νέα μελέτη δείχνει ότι η υπνική άπνοια προκαλεί στον εγκέφαλο τις ίδιες βλάβες με τη νόσο Αλτσχάιμερ. Παρότι τα ακριβή αίτια εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ συνεχίζουν να αποτελούν μυστήριο, είναι
ζευγάρι κοιμάται μαζί, στο ίδιο κρεβάτι

Υπνος: Τι συμβαίνει όταν ένα ζευγάρι κοιμάται μαζί, στο ίδιο κρεβάτι

Αυξημένα όνειρα και καλύτερο συγχρονισμό των συνηθειών του ύπνου τους έχουν τα ζευγάρια που κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι, σύμφωνα με πρωτότυπη γερμανική επιστημονική έρευνα. Ποιότητα ύπνου σε ζευγάρ
γυναίκα κοιμάται και καθαρίζει τις τοξίνες από τον εγκέφαλο

Νέες έρευνες δείχνουν πώς ο ύπνος καθαρίζει τις τοξίνες από τον εγκέφαλο

Όταν κοιμόμαστε, ο εγκέφαλος καθαρίζει τις τοξίνες που επηρεάζουν τη γνωστική λειτουργία και τη μνήμη. Είναι γνωστό ότι ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικός για την υγεία μας, όπως η καλή διατροφή και η
γυναίκα καταλαβαίνει ότι ο απογευματινός ύπνος μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία

Απογευματινός ύπνος: μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία καθώς μεγαλώνουμε

Οι σύντομοι, λιγότερο συχνοί ύπνοι –που διαρκούν λιγότερο από 30 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα– μπορεί να είναι οι πιο ωφέλιμοι. Μια μελέτη με ηλικιωμένους στην Κίνα δείχνει μια σαφή σχέση μετ
γυναίκα δεν ξέρει τι να κάνει αν δεν μπορεί να κοιμηθεί

Tι να κάνετε αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε

Τι συνιστά έναν «υγιή ύπνο» και πόσες ώρες ύπνου χρειαζόμαστε κάθε βράδυ; Χρήσιμες συμβουλές για όσους ταλαιπωρούνται από αϋπνία. Πόσες ώρες ύπνου χρειαζόμαστε σε καθημερινή βάση για να έχουμε μέγι
γυναίκα έχει θετικές και αρνητικές επιδράσεις από τη διατροφή της στην ποιότητα του ύπνου

Θετικές και αρνητικές επιδράσεις της διατροφής στην ποιότητα του ύπνου

Ο ύπνος είναι μια εξέχουσας σημασίας λειτουργία του οργανισμού μας με σοβαρές επιρροές στην ψυχική και σωματική υγεία. Η ποιότητά του εξαρτάται από μια πληθώρα παραγόντων, ένας από τους οποίους είναι
γυναίκα ψάχνει 12 τρόπους για να “απενεργοποιήσει” τον εγκέφαλο της πριν τον ύπνο

12 τρόποι για να “απενεργοποιήσετε” τον εγκέφαλο σας πριν τον ύπνο

Μήπως η ιδέα του ύπνου σας φαίνεται εφιάλτης; Σε πολλούς ανθρώπους, ο εγκέφαλος «ξυπνάει» μόλις έρχεται η ώρα για ύπνο. Ίσως αρχίζουμε να κάνουμε πολλές σκέψεις, τη μία πίσω από την άλλη, κάποιες α
γυναίκα χρησιμοποιεί τον «ύπνο ομορφιάς» για να ρυθμίσει το κιρκαδικό ρολόι της

Κιρκαδικοί βιολόγοι υποστηρίζουν ότι ο «ύπνος ομορφιάς» είναι αληθινός

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ εξηγούν για πρώτη φορά πως ένας καλός νυχτερινός ύπνος, μπορεί όντως να μας προετοιμάσει για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της επόμενης ημέρας. Η μελέτ

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...