Ύπνος

άνδρας που βιώνει στέρηση ύπνου

Στέρηση ύπνου φέρνει προβλήματα συμπεριφοράς και κινητικότητας

Ένα 10ήμερο με κακό ή λίγο ύπνο αρκεί για να μας «χαλάσει» την αντίδραση του οργανισμού και μας κάνει να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, καταστρέφοντας μνήμη και αντανακλαστικά. Δέκα μέρες με στέρη
γυναίκα ανακαλύπτει ότι το πρωινό ξύπνημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 23%

Το πρωινό ξύπνημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 23%

Μια νέα γενετική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο JAMA Psychiatry υποστηρίζει ότι, το να ξυπνάμε μόνο μια ώρα πιο νωρίς, θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο σοβαρής κατάθλιψης ενός ατόμου κατά 23%. Η μελ
γυναίκα καταλαβαίνει ότι ο απογευματινός ύπνος μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία

Απογευματινός ύπνος: μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία καθώς μεγαλώνουμε

Οι σύντομοι, λιγότερο συχνοί ύπνοι –που διαρκούν λιγότερο από 30 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα– μπορεί να είναι οι πιο ωφέλιμοι. Μια μελέτη με ηλικιωμένους στην Κίνα δείχνει μια σαφή σχέση μετ
γυναίκα δεν ξέρει τι να κάνει αν δεν μπορεί να κοιμηθεί

Tι να κάνετε αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε

Τι συνιστά έναν «υγιή ύπνο» και πόσες ώρες ύπνου χρειαζόμαστε κάθε βράδυ; Χρήσιμες συμβουλές για όσους ταλαιπωρούνται από αϋπνία. Πόσες ώρες ύπνου χρειαζόμαστε σε καθημερινή βάση για να έχουμε μέγι
γυναίκα έχει θετικές και αρνητικές επιδράσεις από τη διατροφή της στην ποιότητα του ύπνου

Θετικές και αρνητικές επιδράσεις της διατροφής στην ποιότητα του ύπνου

Ο ύπνος είναι μια εξέχουσας σημασίας λειτουργία του οργανισμού μας με σοβαρές επιρροές στην ψυχική και σωματική υγεία. Η ποιότητά του εξαρτάται από μια πληθώρα παραγόντων, ένας από τους οποίους είναι
άτομο με κακό ύπνο έχει επίπτωση στην ψυχική υγεία του ακόμα και έναν χρόνο μετά

Ο κακός ύπνος μπορεί να έχει επίπτωση στην ψυχική υγεία ακόμα και έναν χρόνο μετά

Ο κακός ύπνος ενός μήνα μπορεί να οδηγήσει σε κακή ψυχική υγεία μέχρι και ένα χρόνο αργότερα, σύμφωνα με νέα έρευνα. Μελέτες έχουν ήδη δείξει πώς περισσότερο από το ένα τρίτο των Νεοζηλανδών δεν λα
γυναίκα σκέφτεται την επιστήμη του μεσημεριανού ύπνου

Η επιστήμη του μεσημεριανού ύπνου

Ο μεσημεριανός ύπνος μπορεί να είναι τελικά μια βιολογική ανάγκη ρυθμισμένη εν μέρει από τα γονίδιά μας και όχι μόνο συμπεριφορική και περιβαλλοντική επιλογή, σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Το πόσο συχ
γυναίκα με υπνική άπνοια έχει βλάβες στον εγκέφαλο ίδιες με το Αλτσχάιμερ

Η υπνική άπνοια προκαλεί βλάβες στον εγκέφαλο ίδιες με το Αλτσχάιμερ

Μια νέα μελέτη δείχνει ότι η υπνική άπνοια προκαλεί στον εγκέφαλο τις ίδιες βλάβες με τη νόσο Αλτσχάιμερ. Παρότι τα ακριβή αίτια εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ συνεχίζουν να αποτελούν μυστήριο, είναι
ζευγάρι κοιμάται μαζί, στο ίδιο κρεβάτι

Υπνος: Τι συμβαίνει όταν ένα ζευγάρι κοιμάται μαζί, στο ίδιο κρεβάτι

Αυξημένα όνειρα και καλύτερο συγχρονισμό των συνηθειών του ύπνου τους έχουν τα ζευγάρια που κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι, σύμφωνα με πρωτότυπη γερμανική επιστημονική έρευνα. Ποιότητα ύπνου σε ζευγάρ

Βρείτε μας στα...