Σχιζοφρένεια

γυναίκα με χαμηλή χοληστερόλη έχει αυξημένη πιθανότητα βιαιότητας

Χαμηλή χοληστερόλη: αυξάνει την πιθανότητα βιαιότητας σε ασθενείς με σχιζοφρένεια

Τα χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης ίσως αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης βίαιων συμπεριφορών σε άτομα με σχιζοφρένεια, συμπεριλαμβανομένων των αυτοτραυματισμών και της αυτοκτονικότητας. Οι ερευνητές
γυναίκα αναρωτιέται αν μια εξέταση ματιών να ανιχνεύσει τη σχιζοφρένεια

Μπορεί μια εξέταση ματιών να ανιχνεύσει τη σχιζοφρένεια;

Η έρευνα υποστηρίζει ότι ορισμένες κινήσεις των ματιών μπορεί να αποτελούν ένδειξη σχιζοφρένειας. Εδώ και έναν αιώνα, οι ερευνητές στο πεδίο της ψυχιατρικής έχουν παρατηρήσει διαφορές στις οφθαλμικ
γυναίκα σύντροφος ατόμου με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή συχνά αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας

Οι σύντροφοι των ατόμων με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας

Σύμφωνα με νέα μελέτη, σχεδόν το 50% των ανθρώπων που έχουν παιδιά με συντρόφους που πάσχουν από σχιζοφρένεια ή διπολική διαταραχή, αντιμετωπίζουν και οι ίδιοι προβλήματα ψυχικής υγείας. Σχεδόν οι
γυναίκα με γονίδιο C4 ρυθμίζει την παθογένεια της σχιζοφρένειας

Η αυξορρύθμιση του γονιδίου C4 σχετίζεται με την παθογένεια της σχιζοφρένειας

H αυξορρύθμιση του γονιδίου C4 το οποίο σχετίζεται με τη σχιζοφρένεια, οδηγεί σε διαταραχές στην κοινωνική συμπεριφορά ανηλίκων και ενηλίκων, συμβάλλοντας άμεσα στην παθογένεια της ασθένειας. Η υπε
άντρας με οικογενειακό ιστορικό σχιζοφρένειας και χαμηλό δείκτη νοημοσύνης

Το οικογενειακό ιστορικό και ο χαμηλός δείκτης νοημοσύνης συνδέονται με τη μορφή της σχιζοφρένειας που αντιστέκεται στη θεραπεία

Από το σύνολο των ατόμων με σχιζοφρένεια, εκείνοι που έχουν οικογενειακό ιστορικό ή χαμηλό δείκτη νοημοσύνης είναι πιο πιθανό να παρουσιάζουν αντίσταση στη θεραπεία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγε το Ι
επιστήμονες εξετάζουν τη λειτουργία των μιτοχονδρίων που επηρεάζουν την κατάσταση της σχιζοφρένειας

Η λειτουργία των μιτοχονδρίων επηρεάζει την κατάσταση της σχιζοφρένειας σε ασθενείς με γενετική διαταραχή

Οι ερευνητές προσπαθούν να βρουν με ποιο τρόπο οι «μπαταρίες» των κυττάρων εμπλέκονται στο εάν οι ασθενείς με σύνδρομο διαγραφής χρωμοσώματος 22q11.2 αναπτύσσουν σχιζοφρένεια. Μια διεπιστημονική ομ
γυναίκα που έχει αναπτύξει ψύχωση στη μέση ηλικία

Γιατί κάποιες γυναίκες αναπτύσσουν ψύχωση στη μέση ηλικία;

Τα οιστρογόνα μπορεί να προστατεύουν τις γυναίκες από την εμφάνιση ψύχωσης, όμως η εμμηνόπαυση θεωρείται περίοδος κινδύνου για την ανάπτυξη ψυχωτικών διαταραχών. Η ψύχωση περιλαμβάνει ένα σύνολο απ
άτομο καταναλώνει Συμπλήρωμα διατροφής που μειώνει τα συμπτώματα σχιζοφρένειας

Συμπλήρωμα διατροφής μειώνει τα συμπτώματα σχιζοφρένειας σε ποντίκια

Νέες εξελίξεις στη θεραπεία της σχιζοφρένειας δίνουν ελπίδα στους ασθενείς. Ένα απλό συμπλήρωμα διατροφής μειώνει τα συμπεριφορικά συμπτώματα σε ποντίκια με μια γενετική μετάλλαξη που προκαλεί σχιζ
Μπορεί η χρήση κάνναβης να επιφέρει ψύχωση σε νεαρούς χρήστες;

Η χρήση μαριχουάνας κατά την εφηβεία συσχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σχιζοφρένειας ή ψυχωσικών συμπτωμάτων, σε νέους με προδιάθεση στην ψυχική ασθένεια. Η άποψη ότι η μαριχουάνα μπορεί ν
πίνακας που απεικονίζει ένα διαταραγμένο άτομο με ψύχωση

Είναι η ψύχωση μια διαταραχή επεξεργασίας της πληροφορίας που σχετίζεται με δυσμυελίνωση;

Πολλές έρευνες υποστηρίζουν την εμπλοκή της λειτουργίας της μυελίνης και των ολιγοδενδροκυττάρων στη νευρωνική συνδεσιμότητα, η οποία φαίνεται να αποτελεί κεντρικό παθολογικό στοιχείο της σχιζοφ