PsychologyNow Team

Καμία ένδειξη βελτίωσης της εγκεφαλικής δραστηριότητας από τα εμπορικά παιχνίδια

Καμία ένδειξη βελτίωσης της εγκεφαλικής δραστηριότητας από τα εμπορικά παιχνίδια

PsychologyNow Team

Ένα εμπορικό παιχνίδι που υποστηρίζει ότι εξασκεί τον εγκέφαλο δεν έχει καμία επίδραση στην εγκεφαλική δραστηριότητα ή στις γνωστικές επιδόσεις των νεαρών ενηλίκων, βρίσκει μία μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Neuroscience.


Οι ερευνητές έβαλαν 128 νέους ενήλικες να εκπαιδευθούν για χρονικό διάστημα 10 εβδομάδων με το εμπορικό πρόγραμμα εκπαίδευσης του εγκεφάλου Lumosity και για το ίδιο χρονικό διάστημα μία ομάδα ελέγχου να παίξει διαδικτυακά βιντεοπαιχνίδια που δεν αποσκοπούσαν στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας. Πριν και μετά την επέμβαση, οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε γνωστικές αξιολογήσεις και επίσης πραγματοποίησαν μια εργασία λήψης αποφάσεων ενώ βρίσκονταν σε σαρωτή fMRI.

Οι ερευνητές δεν βρήκαν διαφορά στη γνωστική βελτίωση μεταξύ των συμμετεχόντων που ολοκλήρωσαν την εκπαίδευση στο Lumosity και εκείνων που έπαιξαν βιντεοπαιχνίδια. Επίσης, δεν βρήκαν διαφορά στην εγκεφαλική δραστηριότητα μεταξύ των δύο ομάδων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.


Πηγή: apa.org
Έρευνα: No Effect of Commercial Cognitive Training on Brain Activity, Choice Behavior, or Cognitive Performance

Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook 
Ακολουθήστε μας στο Twitter 

Βρείτε μας στα...