psychologist-banner-2
thumb

Το Φαινόμενο απλής έκθεσης

Τι μας κάνει να νοιαζόμαστε και να προτιμάμε ένα ερέθισμα σε σχέση με ένα άλλο; 


Κατά το φαινόμενο της απλής έκθεσης, η επαναλαμβανόμενη έκθεση σε ένα ερέθισμα οδηγεί σε ισχυρότερη έλξη προς αυτό. Δηλαδή, η εξοικείωση και μόνο με ένα ερέθισμα αρκεί για να το προτιμήσουμε σε σχέση με άλλα.

Για παράδειγμα, μπορεί να προτιμά κανείς να ακούσει ένα γνωστό του τραγούδι από ένα νέο, ή μπορεί να ψηφίσει έναν πολιτικό που ήδη γνωρίζει, απλώς επειδή το γνωστό είναι προτιμότερο και “ασφαλέστερο” από το καινούριο και το άγνωστο.

banner1


Βιβλιογραφία:

  • Zajonc, R. B. (1968). Attitudinal effects of mere exposure. Journal of Personality and Social Psychology, 9, 1-27.

Συγγραφέας: Ακριβή Ανδρινοπούλου, Προπτυχιακή φοιτήτρια Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

*Απαγορεύεται ρητώς η αναπαραγωγή χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων της ιστοσελίδας*

2. banner diafhmishs mypsychologist koino

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Παρακολούθηση σχολίων
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Νεότερο
Το πιο παλιό Περισσότεροι ψήφοι
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια