Αυτό υποστηρίζει μία νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο journal Child: Care, Health and Development.
Τα παιδιά που ξεκινούν το σχολείο σε μικρότερη ηλικία από τους περισσότερους από τους συμμαθητές τους, μπορεί να έχουν ελαφρώς αυξημένο κίνδυνο να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην ψυχική τους υγεία, υποστηρίζει μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο journal Child: Care, Health and Development.
Οι ερευνητές εξέτασαν δεδομένα από μια έρευνα σε πάνω από 2.000 παιδιά ηλικίας 5-9 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα αποτελέσματα ενός ερωτηματολογίου που δόθηκε σε δασκάλους και γονείς, έδειξαν ότι τα παιδιά που ήταν ηλικιακά μικρότερα της ομάδας των συμμαθητών τους, παρουσίασαν σε μικρό βαθμό υψηλότερα επίπεδα συναισθηματικής συμπεριφοράς, υπερκινητικότητας/ελλειματικής προσοχής και προβλήματα στη δημιουργία σχέσεων με τους συμμαθητές τους.
Οι ερευνητές προτείνουν ότι η μικρότερη ηλικία που ξεκινούν ορισμένα παιδιά το σχολείο μπορεί να έχει χαμηλή επίδραση σε σχέση με τους συνομηλίκους τους σε διάφορους τομείς, όμως θα μπορούσε να αποτελέσει παράγοντα κινδύνου για παιδιά που αντιμετωπίζουν άλλες προκλήσεις, όπως μαθησιακές δυσκολίες μέχρι και προβλήματα ψυχικής υγείας.
Πηγή: apa.org
Έρευνα: Child: Care, Health and Development