Μάθηση

Πώς μπορούμε να μαθαίνουμε καλύτερα σύμφωνα με την Ψυχολογία της ανθρώπινης μνήμης;

Δεν θα ήταν προτιμότερο να διδάσκονται τα παιδιά όχι μόνο τι πρέπει να μελετήσουν, αλλά και ποιος είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος μελέτης; Έχετε μείνει ποτέ ξύπνιοι όλη τη νύχτα, διαβάζοντας γι

Εμπνεύστε τον μαθητή σας

Ο Χαλίλ Γκιμπράν έλεγε πως ο πραγματικά σοφός δάσκαλος δεν είναι αυτός που σε σπρώχνει μέσα στον οίκο της σοφίας, αλλά αυτός που σε οδηγεί στο κατώφλι του μυαλού σου.  Άρα ο καλός δάσκαλος είν

Η τέχνη του διδάσκειν

Πώς μαθαίνουν καλύτερα οι μαθητές; Πόσο σημαντικοί είναι οι τρόποι διδασκαλίας; Οι άνθρωποι από τη φύση τους έχουν την ικανότητα να μαθαίνουν. Όμως η μάθηση απαιτεί υπομονή και επιμονή. Διάφορες έρ

Πως τα Συναισθήματα Επηρεάζουν τη Μαθησιακή Ικανότητα

Για πολλά χρόνια έχει επικρατήσει η άποψη ότι η συναισθηματική ανάπτυξη και η ανάπτυξη των μαθησιακών ικανοτήτων αποτελούν δύο διακριτούς στόχους. Πολύ περισσότερο, οι εκπαιδευτικοί τείνουμε πολύ συχν

Δημιουργικότητα στη Σχολική τάξη. Τελικά Μπορούμε να τη Διδάξουμε

Στη σύγχρονη κοινωνία, η δημιουργικότητα δεν θεωρείται απλά ικανότητα, αλλά κοινωνική αξία, αφού αποτελεί προϋπόθεση για τόσο για την κοινωνική, επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο, όσο και για την οι

H προετοιμασία των παιδιών για το σχολείο

Χτυποκάρδια... στα σχολεία! Εξοπλιστείτε για τη νέα σχολική χρονιά, μικροί και μεγάλοι! Το καλοκαίρι φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του και τη σκυτάλη παίρνει ο Σεπτέμβρης, που φέρνει μαζί του τη σχολι

Ορισμένοι τύποι μάθησης είναι πιο αποτελεσματικοί στην εφηβεία

Η κοινή σοφία υποστηρίζει ότι η παιδική ηλικία είναι η καλύτερη περίοδος για μάθηση. Όμως μια νέα μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό Psychological Science υποστηρίζει ότι για ορισμένους τύπους αριθμητι

Χρήσιμες συμβουλές για τη συμπερίληψη του μαθητή με δυσκολίες στη γενική τάξη

Πολύ συχνά οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας καλούνται να εντάξουν αποτελεσματικά μαθητές με ποικίλες δυσκολίες στην μάθηση. Το γεγονός προκαλεί σε ορισμένες περιπτώσεις την αμηχανία των καθηγητώ

Είναι αναγκαίο κακό το διάβασμα στο σπίτι για τους μαθητές;

Μετά από δεκαετίες μελετών, οι ερευνητές εξακολουθούν να προβληματίζονται για την αλήθεια σχετικά με τα υπέρ και τα κατά του διαβάσματος στο σπίτι. Στο ένα σημείο που μπορούν να συμφωνήσουν είναι ό

H Aποδοχή Στερεοτύπων Μπορεί να Περιορίσει τη Δημιουργικότητα των Μαθητών

Για εμάς τους εκπαιδευτικούς τα στερεότυπα και η προκατάληψη ανήκουν ίσως στις πλέον «τετριμμένες» και κοινότοπες κοινωνικές έννοιες. Δεν είναι εξάλλου λίγες οι φορές οπότε εκστομίζουμε πολλαπλούς

Βρείτε μας στα...