psychologist-banner-2
banner2
thumb

Ορισμένοι τύποι μάθησης είναι πιο αποτελεσματικοί στην εφηβεία

Η κοινή σοφία υποστηρίζει ότι η παιδική ηλικία είναι η καλύτερη περίοδος για μάθηση. Όμως μια νέα μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό Psychological Science υποστηρίζει ότι για ορισμένους τύπους αριθμητικής εκπαίδευσης, η εκπαίδευση είναι πιο αποτελεσματική στα τέλη της εφηβείας.


Οι ερευνητές έδωσαν σε 633 συμμετέχοντες, ηλικίας 11 έως 33 ετών, 20 ημέρες διαδικτυακής εκπαίδευσης στη μη λεκτική συλλογιστική. Σε μία άσκηση, οι συμμετέχοντες έπρεπε να καθορίσουν το μοτίβο σε ένα πλέγμα σχημάτων 3×3. Σε μια άλλη, έπρεπε να αποφασίσουν ποια από τις δύο ομάδες κουκίδων ήταν μεγαλύτερη. Στην άσκηση εύρεσης μοτίβου, όλες οι ηλικιακές ομάδες βελτιώθηκαν αλλά οι μεγαλύτεροι εφήβοι και ενήλικες βελτιώθηκαν περισσότερο από τους νεότερους εφήβους. Στην άσκηση με τις κουκίδες, η εκπαίδευση βελτίωσε την απόδοση των μεγαλύτερων εφήβων και ενηλίκων, αλλά όχι εκείνη των προεφήβων.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι οι περιοχές του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένων των προμετωπιαίου και βρεγματικού φλοιού που εμπλέκονται στην αιτιολογία και τις αριθμητικές δεξιότητες, συνεχίζουν να αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της εφηβείας.


Πηγή: apa.org

Έρευνα: Psychological Science

Απόδοση – Επιμέλεια: Psychologynow.gr

* Η απόδοση αυτού του άρθρου στα ελληνικά απαιτεί πολύ προσπάθεια και δεν επιθυμούμε να το αναδημοσιεύετε χωρίς την άδειά μας. Αν θέλετε να το αναδημοσιεύσετε, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@psychologynow.gr

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Παρακολούθηση σχολίων
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Νεότερο
Το πιο παλιό Περισσότεροι ψήφοι
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια