banner2
banner2
thumb

Οι όμορφες εμπειρίες μας κάνουν να νιώθουμε μεγαλύτερη ευγνωμοσύνη

Ξεχάστε τα υλικά αγαθά, δημιουργήστε εμπειρίες.


Μία νέα έρευνα που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό “Emotion”, υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές αισθάνονται περισσότερη ευγνωμοσύνη μετά την αγορά εμπειριών, όπως είναι οι διακοπές, από ό,τι μετά την αγορά υλικών αγαθών και επίσης ότι η ευγνωμοσύνη μπορεί να τους ωθήσει να είναι πιο γενναιόδωροι προς τους άλλους ανθρώπους.

Οι ερευνητές ανέλυσαν 1.200 διαδικτυακές κριτικές πελατών και διαπίστωσαν ότι όσοι έγραψαν κριτικές, είχαν περισσότερες πιθανότητες να αναφέρουν ένα αίσθημα ευγνωμοσύνηςγια ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο και μια διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, από ό,τι για υλικές αγορές, όπως τα είδη ένδυσης και τα έπιπλα. Σε μία συμπληρωματική έρευνα, οι ψυχολόγοι επίσης διαπίστωσαν ότι όταν οι άνθρωποι σκέφτονταν μια σημαντική βιωματική αγορά που είχαν κάνει, στη συνέχεια συμπεριφέρονταν πιο γενναιόδωρα προς τους άλλους ανθρώπους από ό,τι οι άνθρωποι που σκέφτονταν μια σημαντική υλική αγορά.


Πηγή: apa.org

Έρευνα: Emotion

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Παρακολούθηση σχολίων
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Νεότερο
Το πιο παλιό Περισσότεροι ψήφοι
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια